یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398
بکارگیری فنآوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی سبب می شود كه مصرف كنندگان گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند و از منابع مورد اعتماد، كه از عناصر اساسی گردشگری محسوب می شوند، با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را كسب كنند. از آنجا كه مصرف كنندگان به دنبال كسب آگاهی و جمع آوری داده از منابع مختلف هستند، كسب و كارهای گردشگری باید در زمینه ایجاد یك استراتژی پایدار جامع و پیام رسان سرمایه گذاری كنند.
تور مجازی شامل ترکیبی از تصاویر، نماهای ۳ بعدی، نماهای سراسرنما (۳۶۰ درجه)، ویدئو، صوت و … که یک فضای حقیقی را مدلسازی کرده و به کاربر امکان میدهد که در این فضا به صورت مجازی به گشت وگذار بپردازد و از محیط مجازی اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنند.
ارایه خدمات سیستمهای برنامهریزی مقصد. این خدمات که به صورت پکیجهای مسافرتی عرضه میشوند یک برنامه سفر کامل با قابلیت تغییر متناسب با درخواست گردشگر ارایه میکند.