معرفی نرم افزارهای آنلاین هتلداری

یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398

logo نرم افزار ابری آســـا

نرم افزار ابری آسا یک نرم افزار هتلداری بر پایه تکنولوژی ابری است. این نرم افزار همچنین دارای اتوماسیون برای دپارتمان‌های هتل است.

قیمت: 5,000,000 تومان هزینه راه اندازی + به ازای هر اتاق ماهیانه 25,000 تومان

logo نرم افزار مدیریت اقامتگاه آی سفر

نرم افزار هتل آی سفر یک سامانه مدیریت اقامتگاه PMS است که شامل سیستم عامل هتل (Hotel OS)، رزرواسیون آنلاین و طراحی سایت هتل است. این نرم افزار مدیریت زنجیره‌های بزرگ هتلی و هتل‌های مستقل را آسان می‌کند.

نرم افزار هتل آی سفر سازگار گردشگری الکترونیک روز دنیا است. برخلاف سایر سیستم‌های رزرواسیون که در حد یک تقویم که روی آن تعداد اتاق‌های خالی هتل و قیمت‌ها در تاریخ‌های مختلف نمایش داده شده است را به گردشگر ارایه می‌دهند، این نرم افزار اطلاعات، امکانات و تصاویر هتل را به صورت نمایشگاهی به گردشگر ارائه میدهد.

اشتراک ماهیانه: 80,000 تومان

logo نرم افزار هتلداری ابری هرمینا

نرم افزار هتلداری ابری هرمینا به هتل و زنجیره‌های هتلی کمک می‌کند سرویس‌هایی مانند رزرواسیون، مدیریت رک اتاق‌ها، مدیریت ورودی و خروجی، تخصیص اتاق‌ها به مهمانان، قیمت‌گذاری و صورت‌حساب را مدیریت و یکپارچه کند. این نرم افزار از نسل جدید سامانه‌های Property Management Systems(PMS) یا Hotel Operating System(HOS) است که از تکنولوژی‌های ابری استفاده می‌کند.

قیمت: به ازای ارائه سرویس، ماهیانه هزینه دریافت می‌شود.

logo نرم افزار رزرواسیون هتل تارادیس

نرم افزار رزرواسیون هتل تارادیس یک نرم افزار تحت وب است که امکان معرفی هتل ها و اتاق های هتل را برای مدیران آژانس ها به همراه امکان رزرو آنلاین هتل برای مسافران فراهم می نماید. این نرم افزار شامل رزرواسیون تور نیز هست.

قیمت: 5,000,000 تومان

logo سیستم طراحی سایت اسکان

یک سیستم طراحی سایت هتل است، که توسط شرکت ایران تکنولوژی طراحی شده است، دارای امکانات: رزرو آنلاین هتل و طراحی گرافیکی سایت هتل است.

قیمت: 8,000,000 تومان به بالا - به تعداد ماژول‌های سفارش داده شده بستگی دارد.

Copyright © 2018-2019 iSafar Software